Finally it’s winter

Die Zeiten ändern sich.

Dieser Beitrag scheint älter als 9 Jahre zu sein – eine lange Zeit im Internet. Der Inhalt ist vielleicht veraltet.

During the last night the very first snow came down. Reason enough to get the camera and go out into the cold …

White vineyard - Schnee im Weinberg

I haven’t be alone outside, my dog left his place in the winecellar and and joined me for the little walk.

White vineyard - Schnee im Weinberg

Still you can find some green leaves in the vinyard

White vineyard - Schnee im Weinberg

1 Comment

Filed under Auf Reisen

One Response to Finally it’s winter

  1. Ben

    Wow, das sieht ja richtig nach Winter aus. Es wurde auch langsam Zeit, denn der November war wieder einmal viel zu warm und trocken, als er eigentlich sein sollte.
    Grüße aus der Pfalz,
    Ben